Äntligen – Digitalt och livesänt ”öppet hus” ifrån TG lördagen den 30 januari klockan 11:00-13:20

Äntligen!!! På begäran av alla som längtar efter att få besöka TG på riktigt – ett livesänt ”öppet hus”. Träffa elever, lärare, möt representanter för våra fina program och vår idrottsverksamhet, träffa skolans rektor och ta chansen att ställa alla dina frågor?

Lördagen den 30 januari klockan 11:00 kör vi igång och allt du behöver göra är att gå in på vår hemsida. Härifrån kan du också livechatta och ställa dina frågor och få svar direkt!

Vill du inte hänga med precis på hela resan kan du gå in på exakt den tid då ditt program presenteras:

11:00 Välkommen till TG. Elever och lärare från Teknik- och Naturvetenskapliga programmen presenterar sig och sina utbildningar.

11:20 Restaurang- och livsmedelsprogrammet

11:30 Elever och lärare från Samhällsprogrammet och vårt spännande Humanistiska program med europeisk eller japansk profil.

11:50: Idrottsverksamheten på TG: sju individuella idrottsval och mycket mera för dig som gillar idrott och sport.

12:00 Här tar vi en kort paus innan del två av vårt digitala öppna hus fortsätter

12:20 Estetiska programmet: Fokus på bild/animation, Film/Tv, Foto/mediedesign och musik

12:40 Presentation av våra yrkesprogram Fordon och EL- och Energiprogrammet

13:00 Elever och lärare från våra tre populära ekonomiutbildningar: Ek-ekonomi och företag. EK-juridik och EK-Finansekonomi

13:20 Rektor Alf avslutar

Kvalitetsgaranti! Detta är till 100 procent en äkta livesändning gjort av elever och lärare på Tumba gymnasiums estetiska program. Inga reklambyråer, inga dyra mediaföretag är inblandade: TG visar alltid, att vi kan och är proffs när det gäller!