Vaktmästeri/Reception

Vi som jobbar i Tumba Gymnasiums vaktmästeri och reception kan hjälpa dig med allt och lite till!

Skåp

Alla elever som börjar hos oss blir tilldelade ett personligt skåp i anslutning till ditt program. Har du frågor om ditt skåp eller har du kanske tappat bort något? Kom till oss så hjälper vi dig.

Passerkort:
Hos oss får du också ett passerkort som fungerar som inträde till skolan samt ID-kort under din studietid

Kameraövervakning:
Skolan har en ny och välfungerande kameraövervakning som underlättar om du tappat bort något och som också bidrar till din trygghet på skolan.

Låna spel mm

Vi har också en bemannad reception som hjälper dig med inloggning till V-klass samt skolans nät. Här kan du också låna spel eller kanske till och med utmana våra skickliga medarbetare på schack eller backgammon?

Letar du efter din lärare eller klassrum eller inte vet vart du ska – kom gärna till oss! Vi vet och kan allt om Tumba Gymnasium och vill gärna dela med oss av det till just dig.

Porträttfoto av Lena Pettersson

Lena Pettersson