Elevexpedition

Vi på elevexpeditionen kan hjälpa dig som elev med alla administrativa frågor du kan tänkas ha under din skoltid. Här nedan följer ett axplock av vad vi är behjälpliga med, men vår kanske största arbetsuppgift är att vi alltid kan hänvisa dig till rätt person för ditt ärende. Vi sitter i rektorsexpeditionen bredvid rektor. Välkommen till oss!

Betyg/Intyg

Önskar du en kopia på ditt betyg så kan du enkelt beställa det genom att mejl Suzana eller Jing. Vi har betygskopior från födelseår 2000 och framåt.

Är du född innan år 2000 så beställer du ditt betyg från kommunarkivet. Klicka här.

Matersättning

För dig som gör praktik är du berättigad matersättning à 45 kronor/dag. Du kan hämta blankett utanför elevexpeditionen, se till att din handledare skriver under blanketten. Du lämnar den sedan till skolans intendent Leman.

Porträttfoto av Leman Altinisik

Leman Altinisik

leman.altinisik@botkyrka.se

Intendent - Ekonomi.

Porträttfoto av Suzana Jordanovic

Suzana Jordanovic

suzana.jordanovic@botkyrka.se

Skoladministratör.

Porträttfoto av David Månsson

David Månsson

Biträdande rektor, Skolledning

david.mansson@botkyrka.se

Bitr rektor, ansvar för ekonomi, administration, fastighet och vaktmästeri.

Porträttfoto av Jing Phumsawai

Jing Phumsawai